Rutiner ved utførelse av arbeid på garanti og serviceavtaler hos Rich.Steen AS.

Ved reparasjons- og justeringsarbeid, følg punktlisten under. Ved spørsmål ta kontakt med oss på telefon 67900900 eller epost: warranty@richsteen.no

  1. Opplysninger som skal oppgis i reklamasjonsrapport:

Hvem er kunden

Navn og sted for kunden

Serie- eller ordrenummer

På påbyggerskilt

Type påbygg

Modellbetegnelse på påbygg

Reg.Nr.

Kjøretøyets reg.nr.

Hva er feil

Kort beskrivelse

  1. Alle garanti- og reklamasjonsjobber skal dokumenteres med bilder.
  2. Etter utført arbeid sendes rapport med bilder og beskrivelse til warranty@richsteen.no, senest etter 14 dager. Bruk gjerne MAL. Sendes rapporten senere enn 14 dager etter utført arbeid vil reklamasjonen/serviceavtalen bli avslått.
    Dersom utførende part har benyttet reservedeler skal disse belastes med netto innkjøpspris pluss 10%.
  3. Hvis ikke annet avtales skal Rich.Steen ha deler i retur, deler skal merkes med reklamasjonsnummer og returneres innen 14 dager. Dersom ikke deler returneres i henhold til avtale vil reklamasjonen bli avslått.
  4. Faktura merket med reklamasjonsnummer sendes når Rich.Steen har gitt godkjenning for utført arbeid.

Maler for reklamasjon

Under er det linker til maler for reklamasjonsrapporter til JOAB og Botek.

Martin Svendsen

Servicemarkedssjef

Telefon: +47 993 96 066
E-post:

martin@richsteen.no

Send oss en henvendelse.